Tecrübeli bir Top Eleven oyuncusu musunuz ?
Yazarımız olun. Bilginizi konuşturun. Tecrübelerinizi daha çok kişiyle paylaşın.
Bize ulaşın: top11@msn.com

Top Eleven'da Yeni Sezon Başlıyor!

Bu sezonu şampiyonlukla bitirdim. Şuan 15. kademedeyim. Bulunduğum ligde en güçlü kadro benim. Hali hazırda 72 tokenim var (para ile falan satın almadım.). Şampiyonlar ligi grubumda da çok güçlüyüm. Yalnız sadece 3 yedeğe sahibimin. 400 milyondan fazla param var. Maçlarınızı canlı izleyin ve tesislere önem verin. Güçlü takımlara karşı defasif oynayın. Oyuncularınızın istatistiklerini takip edin. Pahalı oyuncular olmasına rağmen bazıları gerçekten işe yaramaz oluyor ve hiç iyi oynayamıyorlar. Bu oyuncuları borsanın hareketli olduğu saatlerde satın, hem işe yaramaz oyuncudan kurtulursunuz hem bütçenize iyi bir gelir olur.

1 yorum:

  1. 3.sezon dayım önceki sezon 2.bitirdim ama şimdiki bitirdiğim lig de baya güçlü rakip vardı o yüzden 5.bitirdim ...

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar